MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARDA SALBIY XULQ-ATVOR MUNOSABATLARI VA JINSIY FARQLAR

Maktabgacha yosh, salbiy xulq-atvor, faol-agressiv munosabat, majhul-sust munosabat, neytral-indifferent munosabat, jinsiy farqlar, Rene Jil metodikasi.

Mualliflar

Mazkur tadqiqot maktabgacha yoshdagi bolalarning salbiy xulq-atvor munosabatlarini o‘rganish va bu boradagi jinsiy farqlarni aniqlashga qaratilgan. Tadqiqot doirasida Rene Jilning “Film-test” yarim proyektiv metodikasi asosida bolalarning xulq-atvorida namoyon bo‘ladigan faol-agressiv, majhul-sust va neytral-indifferent munosabatlari tahlil qilindi. Natijalar shuni ko‘rsatdiki, o‘g‘il bolalarda salbiy xulq-atvorning faol-agressiv shakllari ko‘proq namoyon bo‘lgan, qiz bolalar esa salbiy xulq-atvorni sust-passiv shakllarda munosabat bildirish bilan namoyon etganlar. Xulq-atvorning adekvat shakli, neytral-indifferent munosabatlari jins farqlaridan qat’i nazar, ijtimoiy moslashish darajasini ko‘rsatgan.