KOʻZI OJIZ BOLALAR MAXSUS MAKTAB INTERNATLARINING BOSHLANGʻICH SINF OʻQUVCHILARIGA MUSIQA DARSLARINI TOʻGʻRI TASHKIL ETISH

Braille, typhlopedagogy, typhlometron, typhlotyuner. solfeggio, harmony, polyphony, chorus, orchestra.

Mualliflar

  • Ma’rufjon INATULLAYEV Samarqand viloyati Kattaqoʻrgʻon shahar 9-umumiy oʻrta taʼlim maktabi musiqa fani oʻqituvchisi, Uzbekistan

##submission.downloads##

Ushbu maqolada, ko'zi ojiz bolalar uchun maxsus maktab internatlarida boshlang'ich sinf o'quvchilariga musiqa darslarini samarali va to'g'ri tashkil etish bo'yicha qisqacha qarorlar va tavsiyalar taklif etiladi. O'quvchilar musiqa darslarida uning asosiy omillarini tushunish, musiqa qo'llashni o'rganish, mazkur sohada rivojlanish uchun zarur bo'lgan asosiy ko'nikmalar va malakalarni o'rganishadi. Bu darslar yosh o'quvchilarga musiqa san'atini tushunish, ijodiy fikrlarni rivojlantirish, ijodiy faoliyatlarini olib borish va o'zining shaxsiy musiqa g'oyalarini ifodalashadi.