JAMOATCHILIK FIKRINI O‘RGANISH METODOLOGIYASI (MEDIA AXBOROT TIZIM MISOLIDA)

Jamoatchilik fikri, uni tashkillashtirish, boshqarish va nazorat qilish metodologiyasi, media ta’sir elementlari, axborot iste’molchilari, manfaatlarga qaratilgan axborot, dezinformasion axborot, jamoatchilik so‘rovi, niqobli axborot, axborot matn, pozitiv jamoatchilik fikri.

Mualliflar

  • Jonibek TANIKULOV Samarqand davlat universiteti Urgut filiali gumanitar fanlar kafedrasi, falsafa fani o‘kituvchisi, falsafa fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), Uzbekistan
  • Jonibek TANIKULOV Samarqand davlat universiteti Urgut filiali gumanitar fanlar kafedrasi, falsafa fani o‘kituvchisi, falsafa fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), Uzbekistan

##submission.downloads##

Ushbu maqolada jamoatchilik fikri shakllanishiga bevosita ta’sir etuvchi media axborot vositalari imkoniyatlari, ular tomonidan qo‘llanilayotgan uslublar, amalga oshirish mexanizmlari, OAVning shaxs ongini boshqarishga yo‘naltirilgan metodologiyasi mazmun-mohiyati ochib berilgan. Bundan tashqari, media axborot yetkazuvchi elementlar o‘rtasidagi funksional integratsiyalashuv jarayonlari tezlashuvini keltirib chiqaruvchi omillar − falsafaning alohidalikdan umumiylikka va undan xususiylikka o‘tish kategoriyasi asosida qiyosiy tahlil etilib, jamiyatda pozitiv jamoatchilik fikrini shakllantirishga xizmat etuvchi media axborot tizimini tashkillashtirish bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.