“TARIX” FANINI O‘QITISHDA TALABALARDA IJODIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI

Ijodiy tafakkur, bo’lajak tarixchilar, evristik o'qitish usullari, kasbiy tayyorgarlik, kreativlik, ijodiy tafakkur, ijodiy fikrlash, ijodiy qobiliyat, ijodiy motivatsiya, ijodiy muhit.

Mualliflar

  • Elyorbek XOLMIRZAYEV, Viloyat hokimligi yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va ma’naviy-ma’rifiy ishlar bo‘yicha kotibiyati mudiri, Uzbekistan

Oliy ta’limning bosh vazifasi o‘z bitiruvchilarini aynan hozirgi zamon talablaridan kelib chiqqan holda zarur bilim va malakalar bilan qurollantirishdan iborat. Oliy ta’limda tarix ta’limiga nisbatan yangicha yondashuvlarni izlab topish asnosida, nafaqat predmetning o‘zini, balki uning butun metodologiyasini yangilash bilan bog‘liq muammolar majmui kelib chiqadi. Bu esa, avvalo, talabalarda ijodiy tafakkurni rivojlantirish, buning uchun hozirgi zamon talablariga mos keladigan bilish faoliyatining yangi usullarini shakllantirish zarurligini ko‘rsatadi. Maqolada shu haqda so’z boradi.