O‘ZBEKISTONDA KASBIY IMIDJNING SHAKLLANISHI VA RIVOJLANISHI: GENEZISI, MUAMMOLARI VA ISTIQBOLLARI
##submission.downloads##
Maqolada kasbiy imidjni shakllantirish muammosining genezisini aniqlash maqsadida falsafiy, psixologik, pedagogik va imidjologik adabiyotlarning retrospektiv tahlili amalga oshirilgan. Imidjning ilmiy va ijtimoiy hodisa sifatida rivojlanish bosqichlari qadimgi sivilizatsiyalardan boshlab zamonaviy davrgacha ko‘rib chiqiladi. Muallif imidj konsepsiyasi shakllanishining ijtimoiy-tarixiy, madaniy va ilmiy-nazariy shart-sharoitlariga e’tibor qaratadi. Faylasuflar, siyosatshunoslar va jamoatchilik bilan aloqalar bo‘yicha mutaxassislar tomonidan ilgari surilgan asosiy nazariyalar va g‘oyalar tahlil qilinadi.
Abdulayeva G. O‘zbekiston imidjini shakllantirishda raqamli texnologiyalarning o‘rni. // «Media & Communication Studies», 2022, 15-jild, 2-son, 78-92-betlar.
Cultural diplomacy as a tool of national branding. // «Central Asian Studies Journal», 2020, No. 4, P. 112-125.
Kamilov F. O‘zbekistonning xalqaro imidjini shakllantirish: muammolar va istiqbollar. // «O‘zbekiston ijtimoiy fanlari» jurnali, 2021, №3, B. 45-57.
Kamilov F. Davlat PR va imidj strategiyalari: nazariy-metodologik jihatlar. - Toshkent: O‘zbekiston Fanlar akademiyasi nashriyoti, 2021.
Tursunov B. Siyosiy imidjologiya: konsepsiyalar, yondashuvlar va metodologiya. - Toshkent: Sharq nashriyoti, 2022.
Tursunova D. The influence of international media on Uzbekistan's perception abroad. // «Journal of International Relations and Diplomacy», 2021, Vol. 10, No. 5, P. 56-71.
Xodjayev Sh. Globallashuv sharoitida davlat imidji: nazariya va amaliyot. - Toshkent: O‘zbekiston, 2020.
Джураев А. Национальный брендинг и дипломатия: опыт Узбекистана. – Ташкент: Издательство Национального университета Узбекистана, 2021.
Имидж: Энциклопедический словарь / Авт., сост. А.Ю. Панасюк. М.: РИПОЛ классик, 2007. 768 с.
Лебон Г. Психология народов и масс. СПб., 1995.
Ницше Ф. Сочинения: В 2 т. М., 1990.
Макиавелли Н. Государь. Минск, 1998.
Рахматов И. Политический имидж Узбекистана: анализ международных рейтингов. // «Политология и социология», 2023, №1, С. 33-48.
Феофанов О.А. Стереотип и «имидж» в буржуазной пропаганде // Вопросы философии. 1985. № 6. С. 89–100.
Шепель В.М. Имиджелогия. Как нравиться людям. М.: Народное образование, 2002.






.jpg)

.png)





