YURIDIK YO‘NALISH TALABALARIGA OG‘ZAKI NUTQNI O‘RGATISHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI

O‘qitish, og‘zaki muloqot, huquqshunoslik talabalari, huquqiy ta’lim, muloqot qobiliyatlari, og‘zaki kompetensiya, pedagogik yondashuvlar

Mualliflar

  • Муниса МИРГИЯЗОВА Докторант Ташкентского государственного педагогического университета, Uzbekistan

Yuridik yo‘nalishda ta’lim oluvchi talabalariga og‘zaki muloqot ko‘nikmalarini o‘rgatish ta’limning muhim qismi bo‘lib, ularga
murakkab huquqiy tushunchalardan foydalangan holda samarali muloqot qilish, o‘z fikrlarini ifoda qilish, kasbiy munosabatlarda
ishtirok etish imkonini beradi. Maqolada huquqshunos talabalarga og‘zaki nutqni o‘rgatishda uchraydigan muammolar va strategiyalar
muhokama qilinadi. Mavjud adabiyotlar, pedagogik yondashuvlar va hayotiy misollarga tayangan holda, maqolada huquqiy kontekstda
og‘zaki nutq ko‘nikmalarini rivojlantirish muhimligi ta’kidlangan. Maqolada o‘qitishning innovatsion usullari va ularning
o‘quvchilarning og‘zaki nutqini shakllantirishga ta’siriga e’tibor qaratish orqali bo‘lajak huquqshunoslarning muloqot ko‘nikmalarini
oshirishga intilayotgan o‘qituvchilarga foydali yo‘l-yo‘riq ko‘rsatish maqsad qilingan.