YURIDIK YO‘NALISH TALABALARIGA OG‘ZAKI NUTQNI O‘RGATISHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI
##submission.downloads##
Yuridik yo‘nalishda ta’lim oluvchi talabalariga og‘zaki muloqot ko‘nikmalarini o‘rgatish ta’limning muhim qismi bo‘lib, ularga
murakkab huquqiy tushunchalardan foydalangan holda samarali muloqot qilish, o‘z fikrlarini ifoda qilish, kasbiy munosabatlarda
ishtirok etish imkonini beradi. Maqolada huquqshunos talabalarga og‘zaki nutqni o‘rgatishda uchraydigan muammolar va strategiyalar
muhokama qilinadi. Mavjud adabiyotlar, pedagogik yondashuvlar va hayotiy misollarga tayangan holda, maqolada huquqiy kontekstda
og‘zaki nutq ko‘nikmalarini rivojlantirish muhimligi ta’kidlangan. Maqolada o‘qitishning innovatsion usullari va ularning
o‘quvchilarning og‘zaki nutqini shakllantirishga ta’siriga e’tibor qaratish orqali bo‘lajak huquqshunoslarning muloqot ko‘nikmalarini
oshirishga intilayotgan o‘qituvchilarga foydali yo‘l-yo‘riq ko‘rsatish maqsad qilingan.
pedagogik yondashuvlarАртемьева О.А. Методология организации профессиональной подготовки специалиста на основе межкультурной коммуникации / О.А. Артемьева, М.Н. Макеева, Р.П. Мильруд. Тамбов: ТГТУ. 2005. 159 с.
2. Еремеева Г.Р., Баранов А.Р., Мефодьева М.А. Профессионально ориентированное обучение английскому языку студентов неязыковых специальностей // Казанский педагогический журнал. 2016. №°2. 340 с.
3. Лебедева М.О. Особенности преподавания английского языка профессиональной направленности студентам юридического факультета // Материалы конференции Современные методы преподавания английского языка профессиональной направленности в высшей школе. К. НТУУ «КПИ». 2013. С. 204–213.
4. Rakhmanina, L. and Kusumaningrum, D., 2017. The effectiveness of video blogging in teaching speaking viewed from students’learning motivation. Proceedings of ISELT FBS Universitas Negeri Padang, 5, pp.27-34;
5. Curran, V., 1993. Developing and teaching a foreign-language course for law students. Journal of Legal Education, 43(4), pp.598-605;
6. Owens, A.L.I.S.O.N. and Wex, I., 2010. What are the challenges involved and the strategies employed in teaching Australian law to non-law students from non-English speaking backgrounds and cultures. Journal of the Australian Law Teachers Association, 10(1), pp.89-98;
7. Palmer, E., 2011. Well spoken: Teaching speaking to all students. Stenhouse publishers;
8. Irkinovna, M.G., 2021. Difficulties in Teaching Speaking Comprehension to Law Students in English Classes. Academicia Globe, 2(12), pp.1-6;
9. Iftakhar, S., 2012. Teaching speaking through public speaking course. Stamford Journal of English, 7, pp.183-203






.jpg)

.png)





