EMOTSIONAL VA IJTIMOIY INTELLEKTNING O‘QITUVCHILAR KASBIY O‘ZLIGINI ANGLASHDA ROLI

Emotsional intellekt, ijtimoiy intellekt, kasbiy o‘zlikni anglash, o‘qituvchilik, ta’lim sifati, shaxslararo munosabat.

Mualliflar

  • Mahmuda JAMOLOVA Yoshlar muammolarini o‘rganish va istiqbolli kadrlar tayyorlash instituti tayanch doktoranti , Uzbekistan

Mazkur maqolada emotsional va ijtimoiy intellektning o‘qituvchilar kasbiy o‘zligini anglashdagi o‘rni tahlil etiladi. Shuningdek, o‘qituvchilarning kasbiy faoliyatida yuqori darajadagi emotsional va ijtimoiy intellekt talab etilishi va bu intellekt aqliy intellektga nisbatan kasbiy samaradorlikka ko‘proq ta’sir qilishi ta’kidlanadi. Olimlarning tadqiqotlari asosida o‘qituvchilarda ijtimoiy va emotsional intellektni rivojlantirishning ta’lim sifatiga ijobiy ta’siri bayon etiladi. Shuningdek, maqolada o‘qituvchilarning ijtimoiymadaniy muhitda shaxsiy va kasbiy o‘zlikni anglash jarayoni hamda hissiy intellektni rivojlantirishning zamonaviy metodlari muhokama qilinadi.