XORIJLIKLARGA O‘ZBEK TILINI O‘RGATISHDA MILLIY-MADANIY KOMPONENTLARNING AHAMIYATI
##submission.downloads##
Mazkur maqolada xorijliklarga o‘zbek tilini o‘rgatish jarayonida milliy-madaniy komponentlarning o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, o‘quv jarayonida madaniy kontekstda boyitilgan matnlar va interfaol metodlar qo‘llanilishi talabalarning lug‘aviy hamda nutqiy kompetensiyalarini rivojlantirish bilan birga, ularning o‘zbek xalqining an’analari va qadriyatlariga oid xabardorlik darajasini ham oshiradi. Shunday qilib, milliy-madaniy yondashuv xorijiy til sifatida o‘zbek tilini o‘qitish samarasini sezilarli ravishda kuchaytiradi
1. Қурбонов А. А. Чет тили сифатида ўзбек тилини ўқитишда лингвомаданий ёндашув: назария ва амалиёт / А. А. Қурбонов. – Т.: Фан, 2021. – 220 б.
2. Шарипова З. А.Чет элликларга ўзбек тилини ўқитиш методикаси: илмий-амалий асослар / З. А. Шарипова. – Т.: Ношир, 2020. – 156 б.
3. UNESCO.Intercultural Competences: Conceptual and Operational Framework. – Paris: UNESCO Publishing, 2013. – 43 p.
4. Byram M.Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence / M. Byram. – Clevedon: Multilingual Matters, 1997. – 136 p.
5. CEFR (Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment). – Strasbourg: Council of Europe, 2001. – 260 p.
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





