MAKTABGACHA TALIMNI BOSHQARISHDA STRATEGIK YONDASHUVLAR

Maktabgacha ta’lim, boshqaruv, strategik rejalashtirish, innovatsion pedagogika, ota-onalar bilan hamkorlik, malaka oshirish, monitoring, resurslar.

Mualliflar

  • Nargiza MIRYUSUPOVA, Maktabgacha talim tashkilotlari direktor va mutaxassislarini kayta tayerlash va ularning malakasini oshirish instituti dotsenti , Uzbekistan

##submission.versions##

Ushbu maqolada maktabgacha ta’limni boshqarishda strategik yondashuvlarning ahamiyati va ularni joriy etish usullari ko‘rib chiqiladi. Tadqiqot davomida normativ-huquqiy baza, inson resurslarini rivojlantirish, innovatsion pedagogik texnologiyalarni qo‘llash hamda otaonalar bilan hamkorlikni strategik darajada tashkil qilish masalalariga e’tibor qaratiladi. O‘tkazilgan intervyu va focus-group tahlillari shuni ko‘rsatadiki, maktabgacha ta’lim muassasalarida boshqaruv modellarining samaradorligi ko‘p jihatdan uzoq muddatli maqsadlar, monitoring mexanizmlari va faol manfaatdor tomonlar ishtirokiga bog‘liq. Xalqaro tajriba va mahalliy sharoitni uyg‘unlashtirish orqali bolalar rivojlanishi va tarbiyachilar malakasini yangi bosqichga ko‘tarish, pirovardida jamiyatning ilmiy-ma’rifiy salohiyatini mustahkamlash imkoni yaratiladi.