INTEGRATING SOCIAL NETWORKING AND LMS PLATFORMS IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN HIGHER EDUCATION

Social networking, LMS, English language teaching, higher education, digital tools, Web 2.0, online learning, collaborative learning, teacher roles, educational technology

Mualliflar

Ushbu maqola, oliy ta’limda ingliz tilini o‘qitishda ijtimoiy tarmoqlar va o‘quv boshqaruvi tizimlarining (LMS) integratsiyasini o‘rganadi. Hozirgi tadqiqotlar va amaliy qo‘llanmalarga tayanib, bu raqamli vositalarning til o‘qitishni yaxshilash, o‘quvchilarning faolligini qo‘llab-quvvatlash va hamkorlikda o‘rganish muhitlarini yaratishdagi o‘rni ko‘rsatilgan. Maqolada, shuningdek, o‘qituvchilar bu texnologiyalarni qo‘llashda duch keladigan qiyinchiliklar va samarali amalga oshirish uchun tavsiyalar berilgan. Keng qamrovli manbalarga tayanib, maqola o‘qituvchilarning raqamli ta’limda o‘rin tutgan o‘zgaruvchan roli va Web 2.0 vositalari tomonidan taqdim etilgan pedagogik imkoniyatlarni ta’kidlaydi