INTERNET OAV MATNIDA TILNING TASVIRIY VOSITALARI

Tasviriy vositalar, internet media matnlari, metafora, giperbola, personifikatsiya, simvolizm, parallelizm, raqamli aloqa, auditoriyani jalb qilish, ishontiruvchi til, onlayn nutq

Mualliflar

Ushbu maqola auditoriyani jalb qilish va xabar samaradorligini tahlil qilish orqali onlayn media matnlarida tasviriy vositalarning funksiyalarini ko‘rib chiqadi. Bir nechta janrlarni - yangiliklar, reklamalar, siyosiy nutqlar va ko‘ngilochar ommaviy axborot vositalarini o‘rganib chiqqan holda, tadqiqot metafora, giperbola, personifikatsiya, simvolizm va parallelizm raqamli ma’lumotlarning ekspressiv qiymatini qanday yaxshilashini ko‘rsatadi. Tadqiqot korpus asosidagi tahlil va sifatli baholashdan foydalangan holda tasviriy-stilistik qurilmalar nafaqat o‘quvchining nuqtai nazariga ta’sir qilishini, balki onlayn media suhbatini yanada ishonchli qilishga yordam berishini ko‘rsatadi. Raqamli aloqada tildan strategik foydalanish bo‘yicha jurnalistlar, kontent provayderlari va tilshunoslar uchun natijalar pragmatik tushunchalarni beradi.