О РОЛИ ТВОРЧЕСКИХ ЗАДАНИЙ В ФОРМИРОВАНИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ СТУДЕНТОВФИЛОЛОГОВ НА ЗАНЯТИЯХ РУССКОГО ЯЗЫКА КАК НЕРОДНОГО
##submission.downloads##
Ushbu maqolada rus tili chet tili sifatida o‘rganilayotgan filolog talabalarning kasbiy kompetensiyasini shakllantirish jarayonida ijodiy topshiriqlarning ahamiyati ko‘rib chiqiladi. Ijodiy topshiriqlarning asosiy turlari, ularning til, kommunikativ va metodik ko‘nikmalarni rivojlantirishdagi roli, shuningdek, talabalar ijodiy tafakkuriga ta’siri tahlil qilinadi. Xususan, loyihaviy, tarjima va adabiy topshiriqlarga alohida e’tibor qaratilib, ularning madaniyatlararo kompetensiyani shakllantirish va kasbiy faoliyatga moslashishdagi o‘rni yoritiladi.
1. Кулеша Ю. В. Развитие интереса к урокам русского языка в 5 классе // Русский язык в школе. – М.: Русский язык, 1997. – № 6. – С. 32-38. 2. Цой А.П., Тен С.К., Рахимова А.И. Project-based learning technology in classes for technical and it-orientating groups: experience and results of implementation (скопус) 3. Пахомова Н. Ю. Метод учебного проекта в образовательном учреждении. – М.: АРКТИ, 2005. –112 с. 4. Цой А.П. Об использовании проектной технологии обучения на занятиях по русскому языку в иноязычных группах // Вестник Хорезмской академии Маъмуна. – Хива, 2022. – С. 178-181. 5. Полат Е. С., Бухаркина М. Ю., Моисеева М. В., Петров А. В. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие для студ. пед. вузов. – М., 2000. – С.65-66. 6. Цой Алла Павловна: About some historical aspekts of russian word formation in the practice of teaching russian as a non-native language / Oʻzbekiston respublikasi fanlar akademiyasi mintaqaviy boʻlimi xorazm maʼmun akademiyasi, стр. 247-250 7. Словарь русского языка: В 4-х т./Под ред. А.П. Евгеньевой. – 3-е изд., Т. 4. М.: Русский язык, 1988. С. 345. 8. Соколова Ю. А. Учебный проект и возможность его реализации на уроках русского языка // РЯШ. – М., 2008. – № 6. – С. 3. 9. Tsoy Аlla Pavlovna / Tsoy Aleksandr Igorevich- On the cognitive mechanisms of translating idiomatic expressions in the process of teaching korean to russian-speaking learners/ American Journal of Education and Learning (ISSN 2996-5128)-1383-1994 10. Чубарова О. Э. Система творческих заданий в практике преподавания русского языка как иностранного (обучение и контроль) // Вестник МГЛУ. Образование и педагогические науки. – Вып. 2 (8311) / 2019. – С. 115-127. 11. Tsoy Аlla Pavlovna / О механизмах языковой игры в современных сми - “Science, education, innovation: modern tasks and prospects”. Collection of scientific papers on materials of the international scientific-practical conference 05.12.2024, Pub. "ICP", Rome, Italy, 54 p.- стр. 40-44
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





