О РОЛИ ТВОРЧЕСКИХ ЗАДАНИЙ В ФОРМИРОВАНИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ СТУДЕНТОВФИЛОЛОГОВ НА ЗАНЯТИЯХ РУССКОГО ЯЗЫКА КАК НЕРОДНОГО

Творческие задания, профессиональная компетенция, студенты-филологи, русский язык как неродной, языковая компетенция, межкультурная коммуникация, креативное мышление Creative tasks, professional competence, philology students, Russian as a non-native language, linguistic competence, intercultural communication, creative thinking

Mualliflar

  • Алла ЦОЙ PhD, доцент, Ангренский университетa , Uzbekistan

Ushbu maqolada rus tili chet tili sifatida o‘rganilayotgan filolog talabalarning kasbiy kompetensiyasini shakllantirish jarayonida ijodiy topshiriqlarning ahamiyati ko‘rib chiqiladi. Ijodiy topshiriqlarning asosiy turlari, ularning til, kommunikativ va metodik ko‘nikmalarni rivojlantirishdagi roli, shuningdek, talabalar ijodiy tafakkuriga ta’siri tahlil qilinadi. Xususan, loyihaviy, tarjima va adabiy topshiriqlarga alohida e’tibor qaratilib, ularning madaniyatlararo kompetensiyani shakllantirish va kasbiy faoliyatga moslashishdagi o‘rni yoritiladi.