PEDAGOGIKA FANI: MAZMUN MUKAMMALLIGIGA MAS’UL
##submission.versions##
- ##submission.versionIdentity##
- ##submission.versionIdentity##
##submission.downloads##
Pedagogika fani shaxsni shakllantirishga oid amaliy ishlar va uzluksiz ta’lim jarayoni bilan uyg‘unlashishi borasida dolzarb
imkoniyatlar mavjudligi, shu bois pedagogika fan sifatida ilmiy nuqtai nazardan uzluksiz ta’lim mazmunini boyitishga yaqqol
ta’sir qiluvchi kuchga ega ilmiy yo‘nalishlarini kashf etishi, pedagogika fani sohasidagi ilmiy izlanishlar ta’lim mazmuni - o‘quv
reja, o‘quv dasturi va o‘quv fani (predmeti), darslik - o‘quv adabiyotiga bevosita va to‘liq bog‘liq holda olib borilishi, amaliy
jihatdan ilmiy xulosa va tatbiqiy tajriba-sinovlar natijalari va ko‘rsatkichlari, matematik-statistika usuli bilan mukammal
bog‘lanishiga oid masalalarga e’tibor qaratiladi.
1. Isayev I.F. Professionalno-pedagogicheskaya kultura prepodavatelya: Uchebnoye posobiye dlya vuzov / I. F. Isayev. – M.:
Akademiya, 2002.
2. Ochilov M., Ochilova N. Pedagog odobi. – T.: Pedagog, 1997.
3. Ochilov M. Muallim qalb me’mori. – T.: Pedagog, 2000.
4. Baymirov K. Ma’naviyat – taqdir beshigi, “Fan”. Toshkent-1997.
5. Baymirov K. Uzuluksiz talim: kasb-hunar tanlash imkoniyati va ishonchi. “Tafakkur” Toshkent-2014.
6. Baymirov K. Ilm-fan va ta’lim: uyg‘unlashish, muamolar. yechimlar. O‘zbekiston faylasuflar milliy jamiyati. Toshkent-2020
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





