##submission.outdatedVersion##

PEDAGOGIKA FANI: MAZMUN MUKAMMALLIGIGA MAS’UL

Shaxs, uzluksiz ta’lim, ta’lim mohiyati, ta’lim mazmuni, dars, darslik, ilmiy faraz, modul

Mualliflar

##submission.versions##

Pedagogika fani shaxsni shakllantirishga oid amaliy ishlar va uzluksiz ta’lim jarayoni bilan uyg‘unlashishi borasida dolzarb
imkoniyatlar mavjudligi, shu bois pedagogika fan sifatida ilmiy nuqtai nazardan uzluksiz ta’lim mazmunini boyitishga yaqqol
ta’sir qiluvchi kuchga ega ilmiy yo‘nalishlarini kashf etishi, pedagogika fani sohasidagi ilmiy izlanishlar ta’lim mazmuni - o‘quv
reja, o‘quv dasturi va o‘quv fani (predmeti), darslik - o‘quv adabiyotiga bevosita va to‘liq bog‘liq holda olib borilishi, amaliy
jihatdan ilmiy xulosa va tatbiqiy tajriba-sinovlar natijalari va ko‘rsatkichlari, matematik-statistika usuli bilan mukammal
bog‘lanishiga oid masalalarga e’tibor qaratiladi.