STEM TEXNOLOGIYALARI ORQALI BOSHLANG‘ICH SINF TABIIY FANLARINI O‘QITISH MEXANIZMLARINI RIVOJLANTIRISH

STEM ta’lim, tabiiy fanlar, boshlang‘ich maktab, tanqidiy fikrlash, pedagogik innovatsiyalar, fanlararo integratsiya

Mualliflar

Mazkur maqolada STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) texnologiyalarining boshlang‘ich ta’lim tizimiga
integratsiyalashuvi orqali Tabiiy fanlarni o‘qitish mexanizmlarini takomillashtirish masalalari chuqur ilmiy tahlil etiladi.
Tadqiqotda o‘zbek va xorijiy olimlarning ilmiy manbalari asosida o‘quvchilarning ijodiy va tanqidiy fikrlashini shakllantirishda
STEM yondashuvining afzalliklari yoritilgan. Shuningdek, tajriba-sinovlar va kontent tahlil orqali mazkur texnologiyaning
amaliy samarasiga baho beriladi.