KLASTERLI YONDASHUV ASOSIDA TALABALARNING RAQAMLI KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHDA NAZARIYA VA AMALIYOT
##submission.downloads##
Mazkur maqolada oily taʼlim tizimida raqamli kompetentlikni rivojlantirishning nazariy va amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Unda klasterli yondashuv asosiy taʼlim modeli sifatida koʻrib chiqiladi. Maqolada klaster modelining taʼlim jarayonini real hayotiy talablar bilan integratsiyalash, fanlararo bogʻliqlikni kuchaytirish, shuningdek, talabalarning kreativ va mustaqil fikrlashini rivojlantirishdagi oʻrni yoritilgan
1. Fadel, D. & Johnson, G. (2021).The Digital Competence Framework.UNESCO Publishing.
2. Tursunov, A. A., &Mirziyayeva, O. R. (2022).Педагогические основы применения кластерной модели в образовании. Научные исследования в образовании.
3. Inoyatov, M. H. (2021).Pedagogik taʼlimda raqamli texnologiyalar. "Fan" nashriyoti.
4. Ismatov, Sh. R. (2022). Zamonaviy oʻquv klasterlarini tashkil etishda xorijiy tajriba. "Ma'naviyat" nashriyoti.
5. Yusupov, I. I. (2023).Oliy taʼlimda taʼlim klasterlarini yaratishning nazariy-metodik asoslari."Oʻqituvchi" nashriyoti.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





