Ijtimoiy-gumanitar fanlar

KLASTERLI YONDASHUV ASOSIDA TALABALARNING RAQAMLI KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHDA NAZARIYA VA AMALIYOT

Klasterli taʼlim, raqamli kompetentlik, nazariya va amaliyot, taʼlim uslubi, fanlararo integratsiya, raqamli savodxonlik, kreativ fikrlash, kompetensiya, metodologiya.

Mualliflar

  • Guli TAYLAKOVA Toshkent amaliy fanlar universiteti dotsenti, PhD , Uzbekistan

Mazkur maqolada oily taʼlim tizimida raqamli kompetentlikni rivojlantirishning nazariy va amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Unda klasterli yondashuv asosiy taʼlim modeli sifatida koʻrib chiqiladi. Maqolada klaster modelining taʼlim jarayonini real hayotiy talablar bilan integratsiyalash, fanlararo bogʻliqlikni kuchaytirish, shuningdek, talabalarning kreativ va mustaqil fikrlashini rivojlantirishdagi oʻrni yoritilgan