Ijtimoiy-gumanitar fanlar

TIBBIY TA’LIMDA KOMPETENSIYAVIY YONDASHUVNING MOHIYATI VA RIVOJLANISH BOSQICHLARI

Tibbiy ta’lim, kompetensiya, kompetensiyaviy yondashuv, kasbiy tayyorgarlik, rivojlanish bosqichlari

Mualliflar

  • Shoira DALIMOVA Andijon Davlat tibbiyot instituti Terapevtik stomatologiya kafedrasi assistenti, Uzbekistan

Mazkur maqolada tibbiy ta’limda kompetensiyaviy yondashuvning mohiyati va rivojlanish bosqichlari ilmiy jihatdan tahlil qilinadi. Kompetensiya tushunchasi, uning nazariy va amaliy asoslari, shuningdek, o‘quv jarayonida qo‘llaniladigan pedagogik mexanizmlar yoritilgan. Tadqiqotda adabiyotlar tahlili, taqqoslash va pedagogik kuzatuv metodlari qo‘llanilgan. Natijalar shuni ko‘rsatdiki, kompetensiyaviy yondashuvni tizimli joriy etish talabalarni nafaqat bilim, balki kasbiy ko‘nikma va qadriyatlarga ega bo‘lishiga yordam beradi.