Ijtimoiy-gumanitar fanlar

FIZIKA FANINI O‘QITISHDAGI RAQAMLI PLATFORMALAR VA ULARNING SAMARADORLIGI

Raqamli pedagogika, o‘quvchilar faolligi, onlayn ta’lim, raqamli kompetensiya, ta’lim texnologiyalari

Mualliflar

  • Kibriyo PARDAYEVA Denov tadbirkorlik va pedagogika instituti katta o‘qituvchisi, Uzbekistan

So‘nggi yillarda raqamli texnologiyalarning ta’lim jarayoniga jadal kirib kelishi natijasida “raqamli pedagogika” tushunchasi shakllandi va u an’anaviy o‘qitish usullariga nisbatan tubdan yangi yondashuvlarni talab etmoqda. Maqolada fizika fanini o‘qitishda raqamli texnologiyalardan foydalanish samaradorligi tahlil qilingan. Tadqiqot natijalari raqamli vositalar o‘quvchilarning xulqiy, hissiy va kognitiv faolligini oshirishi, bilimlarni mustahkamlashga yordam berishini ko‘rsatdi.