Tabiiy fanlar

SIMULYATSIYA METODINING ARXITEKTURA TA’LIMIDAGI NAZARIY ASOSLARI VA AMALIY QO‘LLANILISHI

Simulyatsiya metodi, arxitektura ta’limi, ESP, kasbiy ko‘nikmalar, tanqidiy fikrlash, kommunikatsiya, loyiha taqdimoti, mijozlar bilan muloqot, virtual simulyatsiya, pedagogika.

Mualliflar

  • Bahodir SHOKIROV O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti mustaqil tadqiqotchisi, PhD Toshkent shahridagi ADJU universiteti o‘qituvchisi, Uzbekistan

Ushbu tadqiqot simulyatsiyaga asoslangan ta’lim auditoriya o‘qitish va real arxitektura amaliyoti o‘rtasidagi tafovutni qanday bartaraf etishini o‘rganadi. Biz simulyatsiyalar talabalarga o‘z kasbiy faoliyatida zarur bo‘ladigan amaliy ko‘nikmalar, tanqidiy fikrlash va kommunikativ kompetensiyalarni rivojlantirishda, ayniqsa ingliz tilida ishlaydigan professional muhitda, juda samarali ekanligini aniqladik. Tadqiqotimiz arxitektura dasturlarida qo‘llaniladigan turli simulyatsiya turlarini ko‘rib chiqadi: loyiha taqdimotlari va mijozlar bilan uchrashuvlardan tortib, jamoaviy hamkorlik va virtual dizayn ustaxonalarigacha. Xalqaro va mahalliy tadqiqotlarni tahlil qilib, biz simulyatsiya metodlari arxitektura ta’limini qanday o‘zgartirayotganini ko‘rsatamiz. Tadqiqot o‘z ta’lim amaliyotiga ushbu yondashuvlarni integratsiya qilishdan manfaatdor o‘qituvchilar uchun amaliy takliflar bilan yakunlanadi.