Ijtimoiy-gumanitar fanlar

OLIY TA’LIMDA MATEMATIKA FANINI O‘QITISHDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR VA INTERAKTIV PLATFORMALARDAN FOYDALANISH SAMARADORLIGI

raqamli ta’lim, matematika o‘qitish, interaktiv platforma, GeoGebra, Moodle, innovatsion pedagogika, raqamli kompetensiya, o‘quv samaradorligi, vizual o‘qitish, Oliy ta’lim.

Mualliflar

Ushbu maqolada oliy ta’lim tizimida matematika fanini o‘qitishda raqamli texnologiyalar va interaktiv platformalardan
foydalanishning nazariy asoslari, amaliy ahamiyati va pedagogik samaradorligi tahlil qilinadi. Matematika fani o‘zining mantiqiy
va abstrakt tabiati bilan ajralib turadi, shu bois uni o‘qitishda raqamli vositalardan foydalanish o‘quv jarayonining sifatini oshirishga
xizmat qiladi. Tadqiqotda GeoGebra, Desmos, Moodle, Khan Academy, Google Classroom kabi platformalarning o‘qitish
jarayoniga ta’siri o‘rganilib, ularning O‘zbekiston oliy ta’lim tizimida qo‘llanilish tajribasi yoritiladi. Shuningdek, raqamli
ta’limning talabalar motivatsiyasi, mustaqil fikrlash va ijodiy yondashuvni shakllantirishdagi o‘rni ilmiy tahlil qilinadi.