BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINI O‘QUVCHILARNI NUTQINI O‘STIRISHGA METODIK TAYYORGARLIGINI TAKOMILLASHTIRISHNING METODIK SHART-SHAROITLARI

  • Zarnigor QOʻYCHIYEVA TDPU mustaqil izlanuvchisi, PhD
Keywords: Nutqiy malaka, fanlararo aloqa, boshlangʻich sinf, taʼlim metodlari, shakllanish, mezonlar, koʻrsatkichlar, darajalar.

Abstract

Maqolada boʻlajak boshlangʻich sinf oʻqituvchilarining oʻquvchilar nutqini oʻstirishga metodik tayyorgarligini rivojlantirishning istiqbolli yoʻnalishlari, uning yangi zamonaviy texnologiya bilan tanishtirishga qaratilgan ilmiy kompetensiyaviy darajasini oshirish hamda innovatsion yondashuvnong ahamiyatini ochib berishga qaratilgan.

References

Abilkhairova Zh.A. Teaching speech culture in connection with other linguistic branches. Elementary school. – No 6, 2009 (6);

-64.

Bespalko V.P. Component Pedagogical Technologies. - М.: Pedagogy, 1989;190.

Filin F.P. Some words about language norm and speech culture. Speech culture questions.- No7, 2006; С.44-48.

Kharaev Zh.A. Level of cognitive activity. Kazakhstan school, 2004. No3; 67-69.

Salnikova T.P. Methods of teaching grammar, spelling and speech development, M., 2001.

Published
2024-09-18
How to Cite
QOʻYCHIYEVAZ. (2024). BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINI O‘QUVCHILARNI NUTQINI O‘STIRISHGA METODIK TAYYORGARLIGINI TAKOMILLASHTIRISHNING METODIK SHART-SHAROITLARI. News of the NUUz, 1(1.7.1), 135-136. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.7.1.3352