O‘QUV AMALIYOTI DАSTURINI MАZMUNI, MАQSАD VА BELGILАNGАN VАZIFАLАR UZVIYLIGI

  • Xаmidullo MАXKАMOV, Namangan davlat universiteti tayanch doktoranti
Keywords: O‘quv amaliyoti dasturi, mazmuni, maqsad, vazifalar, pedagogik faoliyat, innovatsion yondashuv, amaliyot kundaligi, talaba portfoliosi.

Abstract

Mazkur maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarni o‘quv amaliyotini tashkil etish dasturini mazmuni, maqsad va vazifalarni o‘zaro uzviyligini
metodik jihatdan izohlab berilgan. Bizga maʼlumki, o‘quv amaliyot bakalavr yo‘nalishdagi talabalarning oliy o‘quv yurtida olib
boriladigan taʼlim-tarbiya jarayonining izchil davomi sanalib, bakalavr yo‘nalishi bo‘yicha olingan nazariy bilimlarni mustahkamlash va
mazkur bilim, ko‘nikma, malakalarni bevosita ta’lim-tarbiya jarayoniga qo‘llash imkoniyatini beradi.

References

1. Yuzlikaeva E., J.Gʼulomov, X. Ruzimetova, M.Usmonboeva, S.Djumaevalar. “Pedаgogik аmаliyot: tizim mohiyati vа mexаnizmi”. – TDPU., -2016y, -165; -25.
2. Raximov A.K., B.B. Abdraimova. Pedagogik amaliyotni o‘tkazish metodikasi [Matn]: o‘quv qo‘llanma / – Toshkent: «Malik Print CO», 2021. - 160 b.
3. A.Abdirashidov, Informatika fanidan pedagogik amaliyotni o‘tkazish. Uslubiy ko‘rsatmalar. – Samarqand: SamDU nashri, 2016. – 28 bet.
4. Qodirov A.. Biologiyadn pedagogik praktika o‘tkazish. Toshkent «O‘qituvchi» 1996y, -200; - 7b.
5. https://tsuull.uz/uz/content/42-talim-shakli-nazariya-va-amaliyotning-uygunligi
Published
2025-03-25
How to Cite
Xаmidullo MАXKАMOV,. (2025). O‘QUV AMALIYOTI DАSTURINI MАZMUNI, MАQSАD VА BELGILАNGАN VАZIFАLАR UZVIYLIGI. News of the NUUz, 1(1.2), 147-148. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.2.6471