PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF ENGLISH LANGUAGE TEACHERS
Abstract
This article shows the close and complex relationship between the personality of English teachers and their professional development. Methods of personal and professional development of English language teachers in the process of continuous professional development and advanced training are discussed
References
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 25-martdagi “Umumta’lim muassasalarining chet tillar o‘qituvchilari malakasini va kasb mahoratini oshirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi 67-sonli Qarori. https://lex.uz/docs/-2607658. O‘zMU xabarlari Вестник НУУз ACTA NUUz FALSAFA 1/6 2024
- 226 -
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сон Фармони. – Ўзбекистон Республикаси Қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 6-сон, 70-модда.
Иноятов У.И. Халқ таълими ходимларини қайта тайѐрлаш ва уларнинг малакасини ошириш таълими сифати ва самарадорлигини таъминлашда замонавий ѐндашувлар // “Халқ таълими ходимларини қайта тайѐрлаш ва уларнинг малакасини ошириш таълими сифати ва самарадорлигини таъминлашнинг долзарб масалалари” мавзусидаги респ. илмий-амалий конф. мат.тўп. – Тошкент, 2017. – Б. 11-14.
Чориев Р.К. Малака ошириш тизимини модернизациялашнинг ўзига хос хусусиятлари // Замонавий таълим. – Тошкент, 2014. – №2. – Б. 22-25.
Абдуллаева Ш.А., Собиров Б.Б., Султонмуродов Д.Б. Замонавий ўқитувчининг компетенцияси. – Т.: “Komron press”, 2015. – 92 б.
Аминов А.Х. Умумий ўрта таълим педагог ходимларини малакасини ошириш тизимини такомиллаштиришнинг назарий ва амалий асослари: пед. фан. ном... дисс. автореферати. – Тошкент, 2004. – 21 б.
Аскаров А.Д. Халқ таълими ходимлари малакасини масофадан ошириш тизимини такомиллаштириш: пед. фан... (PhD) дисс. автореф. – Тошкент, 2017. – 51 б.
Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя : учебное пособие. - М.: Академия. - 2015. - 102 с.
Торгунская Н. Л. Личностное знание как механизм развития педагогических инноваций // Знание. Понимание. Умение. - 2016. - №1. - С. 15-19.
Copyright (c) 2024 News of the NUUz
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.