ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ УЧИТЕЛЕЙ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
Аннотация
В данной статье показана тесная и сложная связь между личностью учителей английского языка и их профессиональным развитием. Обсуждаются методы личностного и профессионального развития учителей английского языка в процессе непрерывного профессионального развития и повышения квалификации
Литература
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 25-martdagi “Umumta’lim muassasalarining chet tillar o‘qituvchilari malakasini va kasb mahoratini oshirishga doir qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi 67-sonli Qarori. https://lex.uz/docs/-2607658. O‘zMU xabarlari Вестник НУУз ACTA NUUz FALSAFA 1/6 2024
- 226 -
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сон Фармони. – Ўзбекистон Республикаси Қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 6-сон, 70-модда.
Иноятов У.И. Халқ таълими ходимларини қайта тайѐрлаш ва уларнинг малакасини ошириш таълими сифати ва самарадорлигини таъминлашда замонавий ѐндашувлар // “Халқ таълими ходимларини қайта тайѐрлаш ва уларнинг малакасини ошириш таълими сифати ва самарадорлигини таъминлашнинг долзарб масалалари” мавзусидаги респ. илмий-амалий конф. мат.тўп. – Тошкент, 2017. – Б. 11-14.
Чориев Р.К. Малака ошириш тизимини модернизациялашнинг ўзига хос хусусиятлари // Замонавий таълим. – Тошкент, 2014. – №2. – Б. 22-25.
Абдуллаева Ш.А., Собиров Б.Б., Султонмуродов Д.Б. Замонавий ўқитувчининг компетенцияси. – Т.: “Komron press”, 2015. – 92 б.
Аминов А.Х. Умумий ўрта таълим педагог ходимларини малакасини ошириш тизимини такомиллаштиришнинг назарий ва амалий асослари: пед. фан. ном... дисс. автореферати. – Тошкент, 2004. – 21 б.
Аскаров А.Д. Халқ таълими ходимлари малакасини масофадан ошириш тизимини такомиллаштириш: пед. фан... (PhD) дисс. автореф. – Тошкент, 2017. – 51 б.
Исаев И.Ф. Профессионально-педагогическая культура преподавателя : учебное пособие. - М.: Академия. - 2015. - 102 с.
Торгунская Н. Л. Личностное знание как механизм развития педагогических инноваций // Знание. Понимание. Умение. - 2016. - №1. - С. 15-19.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.