ФАКТОРЫ И УСЛОВИЯ ВОСПИТАНИЯ НРАВСТВЕННО-ПАТРИОТИЧЕСКИХ ХАРАКТЕРОВ СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ

  • Muslim IBRAGIMOV NamDu tadqiqotchisi
Ключевые слова: знания, умения, компетентность, патриотизм, этика, учитель физкультуры.

Аннотация

В данной статье описаны факторы и условия воспитания морально-патриотических качеств студентов в процессе физического воспитания.

Литература

1. Абдурасулов О.А., Назаров А.С. Ёшлар маънавияти шаклланишида ҳарбий ватанпарварлик тарбиясининг роли // Миллий истиқлол ғояси ва армия. Республика илмий-амалий анжуман материаллари. – Тошкент, 2004.
2. Гревцева Г.Я., Циулина М.В., Болодурина Э.А., Банников М.И. ИНТЕГРАТИВНЫЙ ПОДХОД В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ ВУЗА // Современные проблемы науки и образования. – 2017. – № 5.;
URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=26857 (дата обращения: 22.11.2023).
3. Ёшларни ҳарбий ватанпарварлик руҳида тарбиялашда маънавий-ахлоқий мероснинг ўрни / Республика илмий-амалий конференцияси материаллари тўплами. 2015 йил, 28 апрель.
4. Отамуродов С. Ватанпарварлик – миллий ўзликни англаш мезони / Миллий истиқлол ғояси ва армия. Республика илмий-амалий анжуманининг материаллари. – Тошкент: 2004.
5. Ўсарова Ф.Х. Ёшларни ватанпарварлик руҳида тарбиялашда юрт тинчлиги ғоясининг ўрни; // Миллий истиқлол ғояси ва армия. Республика илмий-амалий анжуман материаллари. – Тошкент, 2004.
6. Яковлева Н.М. Теория и практика подготовки будущего учителя к творческому решению воспитательных задач: Автореф. дис. . д-ра пед. наук. Челябинск, 1992. - 37 с.
7. Badelbayeva Y.O. Integrativ yondashuv asosida professor-o‘qituvchilarning madaniy kompetentligi va kasbiy tayyorgarligini taminlash mazmuni va ularni tanlash prinsiplari. // “Toshkent davlat pedagogika universiteti ilmiy axborotlari” ilmiynazariy jurnali, ISSN 2181-9580, №6, 2022. – B. 144-155. (13.00.00. №32)
Опубликован
2024-03-18
Как цитировать
Muslim IBRAGIMOV. (2024). ФАКТОРЫ И УСЛОВИЯ ВОСПИТАНИЯ НРАВСТВЕННО-ПАТРИОТИЧЕСКИХ ХАРАКТЕРОВ СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ. Вестник УзМУ, 1(1.3.1), 124-127. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1.1514