JISMONIY TARBIYA JARAYONIDA TALABALARNING AXLOQIY VA VATANPARVARLIK FAZILATLARINI TARBIYALASHNING OMILLARI VA SHARTLARI
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1.1514
"Kalit so‘zlar"
:
bilim, ko‘nikma, malaka, vatanparvarlik, axloq, jismoniy tarbiya o’qituvchisi
"Maqola"
Suhbu maqolada jismoniy tarbiya jarayonida talabalarning axloqiy va vatanparvarlik fazilatlarini tarbiyalashning omillari va shartlari bayon etilgan.
References
1. Абдурасулов О.А., Назаров А.С. Ёшлар маънавияти шаклланишида ҳарбий ватанпарварлик тарбиясининг роли // Миллий истиқлол ғояси ва армия. Республика илмий-амалий анжуман материаллари. – Тошкент, 2004.
2. Гревцева Г.Я., Циулина М.В., Болодурина Э.А., Банников М.И. ИНТЕГРАТИВНЫЙ ПОДХОД В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ ВУЗА // Современные проблемы науки и образования. – 2017. – № 5.;
URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=26857 (дата обращения: 22.11.2023).
3. Ёшларни ҳарбий ватанпарварлик руҳида тарбиялашда маънавий-ахлоқий мероснинг ўрни / Республика илмий-амалий конференцияси материаллари тўплами. 2015 йил, 28 апрель.
4. Отамуродов С. Ватанпарварлик – миллий ўзликни англаш мезони / Миллий истиқлол ғояси ва армия. Республика илмий-амалий анжуманининг материаллари. – Тошкент: 2004.
5. Ўсарова Ф.Х. Ёшларни ватанпарварлик руҳида тарбиялашда юрт тинчлиги ғоясининг ўрни; // Миллий истиқлол ғояси ва армия. Республика илмий-амалий анжуман материаллари. – Тошкент, 2004.
6. Яковлева Н.М. Теория и практика подготовки будущего учителя к творческому решению воспитательных задач: Автореф. дис. . д-ра пед. наук. Челябинск, 1992. - 37 с.
7. Badelbayeva Y.O. Integrativ yondashuv asosida professor-o‘qituvchilarning madaniy kompetentligi va kasbiy tayyorgarligini taminlash mazmuni va ularni tanlash prinsiplari. // “Toshkent davlat pedagogika universiteti ilmiy axborotlari” ilmiynazariy jurnali, ISSN 2181-9580, №6, 2022. – B. 144-155. (13.00.00. №32)
2. Гревцева Г.Я., Циулина М.В., Болодурина Э.А., Банников М.И. ИНТЕГРАТИВНЫЙ ПОДХОД В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ ВУЗА // Современные проблемы науки и образования. – 2017. – № 5.;
URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=26857 (дата обращения: 22.11.2023).
3. Ёшларни ҳарбий ватанпарварлик руҳида тарбиялашда маънавий-ахлоқий мероснинг ўрни / Республика илмий-амалий конференцияси материаллари тўплами. 2015 йил, 28 апрель.
4. Отамуродов С. Ватанпарварлик – миллий ўзликни англаш мезони / Миллий истиқлол ғояси ва армия. Республика илмий-амалий анжуманининг материаллари. – Тошкент: 2004.
5. Ўсарова Ф.Х. Ёшларни ватанпарварлик руҳида тарбиялашда юрт тинчлиги ғоясининг ўрни; // Миллий истиқлол ғояси ва армия. Республика илмий-амалий анжуман материаллари. – Тошкент, 2004.
6. Яковлева Н.М. Теория и практика подготовки будущего учителя к творческому решению воспитательных задач: Автореф. дис. . д-ра пед. наук. Челябинск, 1992. - 37 с.
7. Badelbayeva Y.O. Integrativ yondashuv asosida professor-o‘qituvchilarning madaniy kompetentligi va kasbiy tayyorgarligini taminlash mazmuni va ularni tanlash prinsiplari. // “Toshkent davlat pedagogika universiteti ilmiy axborotlari” ilmiynazariy jurnali, ISSN 2181-9580, №6, 2022. – B. 144-155. (13.00.00. №32)
Nashr qilingan
2024-03-18
How to Cite
Muslim IBRAGIMOV. (2024). JISMONIY TARBIYA JARAYONIDA TALABALARNING AXLOQIY VA VATANPARVARLIK FAZILATLARINI TARBIYALASHNING OMILLARI VA SHARTLARI. O‘zMU Xabarlari, 1(1.3.1), 124-127. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1.1514
"Bo'lim"
Maqolalar