ПРИНЦИПЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ ЛАТАННОМУ МЫШЛЕНИЮ
Аннотация
В современной педагогике важнее научить их учиться, чем научить их. Наша отечественная педагогика до последних лет считала наиболее целесообразным способом преподавания учащимся уже существующих знаний, приобретенных человечеством. В данной статье подчеркивается тот факт, что научить молодежь мыслить нестандартно, творчески и нестандартно стало не только необходимостью, но и потребностью.
Литература
Abu Nasr Forobiy. Fozil odamlar shahri. – Toshkent: «Yangi asr avlodi», 2016. – 320-b.
Abdullaeva M.N. (2017). Zamonaviy falsafada murakkablik // Qoraqalpoq davlat universiteti axborotnomasi. Berdaha. No 3, -
B.99-102.
Abdullaeva M.N. (2013). Zamonaviy gnoseologiya va ta'lim kontekstida bilish va ijodkorlik. Evrosiyo xalqlari. Tarix, madaniyat
va o'zaro munosabatlar muammolari: xalqaro ilmiy-amaliy konferentsiyalar. Praga, - P.107-111.
G‘affarova G.G‘. (2018). Yoshlarda kognitiv tafakkurni rivojlantirish masalalari. Yoshlarni g‘oyaviy-mafkuraviy tarbiyalashning
ustuvor yo‘nalishlari: XV respublika ilmiy-nazariy konferensiya materiallari. – Samarqand, B.28-29.
G‘affarova G.G‘. (2012). Yosh avlodda kreativ va kognitiv tafakkurni rivojlantirish masalalari. Oila ma’naviy taraqqiyot tayanchi:
ilmiy-nazariy konferensiya. Navoiy, - B.29-32.
Qashkarov A. Tez va nostandart fikrlash: muvaffaqiyatli shaxsning malakasini o'rgatish uchun 50+50 topshiriq. – Olmaota:
“Eksmo”, 2016-yil.
MAMATOXUNOVA, Z. B. Y. (2024). TO ‘PLAMLAR MAVZUSINI O ‘QITISHDA MUAMMOLI TA’LIM METODI CASE-STUDY NING TATBIQI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 82-84.
NISHANBAYEVA, E. (2024). MUSTAQILLIK YILLARI O ‘ZBEKISTONDA IJTIMOIY SHERIKLIK INSTITUTINI IZCHIL RIVOJLANTIRISHGA OID QONUN HUJJATLARINING TAKOMILLASHUVI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 14-16.
RAXIMOV, X. (2024). ABBOSIYLAR DAVLATI–MA’MUNNI HOKIMIYAT TEPASIGA KELISHI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 17-19.
Copyright (c) 2024 Вестник УзМУ
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.