O‘QUVCHILARNI LATERAL FIKRLASHGA O‘RGATISH TAMOYILLARI
"Maqola"
Bugungi kun pedagogikasida bilimlar o‘rgatishdan ko‘ra, ularni o‘rganishga o‘rgatish ko‘proq ahamiyatli hisoblanadi. Milliy pedagogikamiz yaqin yillarga qadar o‘quvchilarga insoniyat tomonidan shu paytga qadar egallangan mavjud bilimlarni o‘rgatishni eng maqbul yo‘l sifatida qarab keldi. Ushbu maqolada yoshlarni lateral, ijodiy hamda nostandart fikrlashga o‘rgatish bugungi kunda nafaqat zaruriyat balki ehtiyojga aylanganligi yoritib berilgan
References
Abu Nasr Forobiy. Fozil odamlar shahri. – Toshkent: «Yangi asr avlodi», 2016. – 320-b.
Abdullaeva M.N. (2017). Zamonaviy falsafada murakkablik // Qoraqalpoq davlat universiteti axborotnomasi. Berdaha. No 3, -
B.99-102.
Abdullaeva M.N. (2013). Zamonaviy gnoseologiya va ta'lim kontekstida bilish va ijodkorlik. Evrosiyo xalqlari. Tarix, madaniyat
va o'zaro munosabatlar muammolari: xalqaro ilmiy-amaliy konferentsiyalar. Praga, - P.107-111.
G‘affarova G.G‘. (2018). Yoshlarda kognitiv tafakkurni rivojlantirish masalalari. Yoshlarni g‘oyaviy-mafkuraviy tarbiyalashning
ustuvor yo‘nalishlari: XV respublika ilmiy-nazariy konferensiya materiallari. – Samarqand, B.28-29.
G‘affarova G.G‘. (2012). Yosh avlodda kreativ va kognitiv tafakkurni rivojlantirish masalalari. Oila ma’naviy taraqqiyot tayanchi:
ilmiy-nazariy konferensiya. Navoiy, - B.29-32.
Qashkarov A. Tez va nostandart fikrlash: muvaffaqiyatli shaxsning malakasini o'rgatish uchun 50+50 topshiriq. – Olmaota:
“Eksmo”, 2016-yil.
MAMATOXUNOVA, Z. B. Y. (2024). TO ‘PLAMLAR MAVZUSINI O ‘QITISHDA MUAMMOLI TA’LIM METODI CASE-STUDY NING TATBIQI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 82-84.
NISHANBAYEVA, E. (2024). MUSTAQILLIK YILLARI O ‘ZBEKISTONDA IJTIMOIY SHERIKLIK INSTITUTINI IZCHIL RIVOJLANTIRISHGA OID QONUN HUJJATLARINING TAKOMILLASHUVI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 14-16.
RAXIMOV, X. (2024). ABBOSIYLAR DAVLATI–MA’MUNNI HOKIMIYAT TEPASIGA KELISHI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 17-19.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.