SUN’IY INTELLEKT ORQALI TILNI OʻRGANISH
"Maqola"
Ushbu maqolada sun’iy intellekt orqali tilni oʻrganish boʻyicha tadqiqotlarning hozirgi holati har tomonlama koʻrib chiqilgan. U sun’iy intellektning turli usullarini, jumladan, yangi texnologiyani oʻrganish, tabiiy tilni qayta ishlash va neyron tarmoqlarni hamda ularning til oʻrganish tizimlarida qoʻllanilishini koʻrib chiqqan. Bundan tashqari, ushbu maqola tilni oʻrganish uchun sun’iy intellektdan foydalanish bilan bogʻliq muammolar va imkoniyatlarni muhokama qiladi va ushbu oʻsib borayotgan sohada kelajakdagi tadqiqot yoʻnalishlarini belgilaydi.
References
2. Salam, N., & Hafidi, M. Artificial Intelligence in Second Language Learning: A Review of Recent Research and Future Directions. Language Learning & Technology, 23(3), 2019. P. 1-17.
3. Tang, G., & Li, X. Artificial Intelligence in Language Learning: A Systematic Review and Meta-Analysis of Empirical Studies. Computer Assisted Language Learning, 33(5-6), 2020. P. 597-621.
4. Chen, Y., & Juffs, A. Artificial Intelligence and Language Learning: Promises and Pitfalls. Language Learning & Technology, 24(2), 2020. P. 1-16.
5. Liu, C., & Brainerd, S. The Role of Artificial Intelligence in Language Learning: A Review of Current Applications and Future Directions. TESOL Quarterly, 53(2), 2019. P. 469-482.
6. Шафиева Э. Ш., Исаева Т. Е. Использование искусственного интеллекта в образовательном процессе высших учебных заведений (на примере обучения иностранным языкам) // Общество: социология, психология, педагогика. 2020. № 10 (78). Краснодар : Издательский дом «ХОРС». P. 84-89.
7. Костюкович Е. Ю. Применение искусственного интеллекта в обучении английскому языку в вузе // Современное педагогическое образование : сб. статей. №1, 2023. Москва : ООО «Русайнс». P. 492–495.
8. Котенко В. В., Луценко Н. О. Перспективы применения технологий искусственного интеллекта на начальном этапе изучения иностранного языка в неязыковом вузе // Ученые записки университета имени П.Ф. Лесгафта. 2020. №4 (182). Санкт-Петербург : Национальный гос. ун-т им. П.Ф. Лесгафта. P. 231–235.