BO‘LAJAK PEDAGOGLARDA KASBIY IDENTIKLIKNI SHAKLLANTIRUVCHI PSIXOLOGIK XUSUSIYATLAR

  • Shaxzod AXMEDOVA Samarqand davlat universiteti tayanch doktoranti
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.6.3741
"Kalit so‘zlar" : kasbiy xususiyat, kasbiy identiklik, shakllanish, qiyosiy yondashuv, psixologik xususiyat.

"Maqola"

Keltirilgan maqolada bo‘lajak pedagoglarda kasbiy identiklikni shakllantiruvchi psixologik xususiyatlar tahlili yoritib berilgan. Shuningdek, bo‘lajak pedagoglarda kasbiy identiklik shakllanishining o‘ziga xos jihatlariga ham e’tibor berilgan. Kasbiy identiklik shakllanishida subyektning psixologik o‘ziga xosliklari zamonaviy kasbiy yondashuvlar orqali ham tahlil etilgan.

References

Никитин Э.М., Ситник А.П. Повышение квалификации учителей в 2030-е годы XX века // Методист. 2003, – №6. – С. 2 – 8.

Митина Л. М. Психология профессионального развития учителя М.: МПСИ, "Флинта", 1998. – С.79.

Е.В. Руденский Е.В. Социально-психологические деформации личности учителя // Мир психологии 1999, № 2. С. 169 - 174.

Маркова А.К. Психология профессионализма. М.: Международный гуманитарный фонд Знание, 1996. – С.49.

Анцупов, А.Я. Понятийная схема описания психологического явления. / А. Я. Анцупов // Психология обучения. – 2017. – № 7. – С. 86-93.

Ulrich G. The professional identity of the human rights field officer. – Routledge, 2016. – С. 103.

Сыманюк Э.Э. Профессионально обусловленные деструкции педагогов // Мир психологии 2004, № 3. С. 202-207.

Nashr qilingan
2024-10-02