MAKTAB O‘QITUVCHISINI UZLUKSIZ KASBIY RIVOJLANTIRISHNING INNOVASION SHAKLI (SUPERVIZIYA MISOLIDA
"Maqola"
Mazkur maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktabi o‘qituvchilarini uzluksiz kasbiy rivojlantirish, malakasini oshirishning innovatsion shakllarini kiritib borish zaruriyati, xususan, bunga misol sifatida superviziyaning mazmuni, mohiyati va uni tashkil etish shartlari yoritilgan. Shuningdek, superviziya o‘qituvchilar kasbiy kompetentliligini takomillashtirishda o‘zining ichki potensialidan samarali foydalanish, shaxsiy tajribalariga asoslanishi, o‘zaro aloqadorlik layoqatining rivojlantirilishi orqali ularning uzluksiz kasbiy rivojlanishini ta’minlash vositasi sifatida qaralgan.
References
Лавринович Е.В., Молостова А.Н. Супервизия при подготовке ведущих психологических тренингов // Консультативная психология и психотерапия. – 2011. - № 4(71). – С. 58-68.
Мартинсоне К.Э., Михайлов И.Я., Закрижевска М. Проблема подготовки супервизора в Латвии // Problems of education in the 21st centry. – 2008. - № 6. – С. 211-216.
Научно-методическое сопровождение персонала школы: педагогическое консультирование и супервизия (монография) // Под редакцией М.Н.Певзнера, О.М.Зайченко. – Великий Новгород: НовГУ им. Ярослава Мудрого; Институт образовательного маркетинга и кадровых ресурсов, 2002. – 316 с.
Ускова С.А. Сопровождение как базовая категория современной педагогики: теоритическое обоснование // Человек и образование. – 2013. - № 2 (35). – С. 84-88.
Хопкинс П., Шохет Р. Супервизия. Индивидуальный, групповой и организационный подходы. – СПб.:Речь, 2002. -236 с.
Яковлев Е.В., Яковлева Н.О. Супервизиякак педагогический феномен // Вестник Челябинского государственного педагогического университета. – 2015. - № 10. –С.9-13.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.