HISTORY OF THE DEVELOPMENT OF MEDIA LITERACY IN GOVERNMENT AGENCIES
##semicolon##
https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.1.6318##semicolon##
state, campaigning, media, civil service, government agency, politics, media literacy, society, news.Abstrak
This article examines the history of the development of media literacy in government agencies and its significance today, studies materials based on scientific and practical experience, and develops proposals and recommendations for civil servants.
##submission.citations##
Haider, J., & Sundin, O. (2022). Paradoxes of Media and Information Literacy: The Crisis of Information. Paradoxes of Media and Information Literacy: The Crisis of Information (pp. 1–174). Taylor and Francis. https://doi.org/10.4324/9781003163237
Е. В. Сорокина, Д. О. Селентьева, В. А. Сурина, & Е. А. Черкасова (2019). Роль СМИ в формировании положительного имиджа государственного служащего. Международный журнал гуманитарных и естественных наук, (4-1), 142-145. doi: 10.24411/2500-1000-2019-10726
Mihailidis, P. (2018). Media Literacy’s Civic Problem 1. In Civic Media Literacies (pp. 23–51). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315526058-2
Н. В. Демчук (2016). Медиаобразование будущих государственных и муниципальных служащих. Журналистский ежегодник, (5), 29-32.
Bykov, I., & Medvedeva, M. (2021). Importance of Media Literacy for Political Communication in Russia. Journal of Political Research, 5(4), 7–22. https://doi.org/10.12737/2587-6295-2021-5-4-7-22
Е. В. Сорокина, Д. О. Селентьева, В. А. Сурина, & Е. А. Черкасова (2019). Роль СМИ в формировании положительного имиджа государственного служащего. Международный журнал гуманитарных и естественных наук, (4-1), 142-145. doi: 10.24411/2500-1000-2019-10726
Haider, J., & Sundin, O. (2022). Paradoxes of Media and Information Literacy: The Crisis of Information. Paradoxes of Media and Information Literacy: The Crisis of Information (pp. 1–174). Taylor and Francis. https://doi.org/10.4324/9781003163237