UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA ANIQ VA TABIIY FANLARNI INTEGRATSIYA ASOSIDA O‘QITISHNING NAZARIY ASOSLARI

Motivatsiya, umumiy o‘rta ta’lim maktablari, integrativ yondashuv, aniq va tabiiy fanlar integratsiyasi, o‘qitish, kompetensiya, ta’limda integratsiya g‘oyasi

Authors

Ushbu ilmiy maqolada integratsiyalashgan ta’limni rivojlantirishda umumiy o‘rta ta’lim muassalarida aniq va tabiiy fanlarni integratsiya
usullari vositasida ta’lim berishni shakllantirishda o‘quvchilarning olgan nazariy va amaliy ahamiyati fikr va mulohazalar bayon
qilingan. Umumta’lim muassalarida otiladigan aniq va tabiiy fanlar integratsiya usuli asosida o‘tishning afzallik tomonlari, olib
boriladigan dars mashg‘ulotining sifat va samaradorligini yanada sermazmun bo‘lishida fan o‘qituvchisining vazifasi hamda ta’lim
bosqichlari keltiririlgan. Integratsion mashg‘ulotlarni shakllantirishda fan o‘qituvchisining vazifasi va bajarilishi lozim bo‘lgan
vazifasining asosiy bosqichlari, integratsiyalashgan ta’lim g‘oyasi, integrativ yondashuv, ta’limda integratsiya, integratsiyalashgan
ta’limning maqsadi kabi ilmiy tayanch iboralarga izoh va ta’riflar keltirilgan.