3×3 FORMATDAGI BASKETBOLCHILAR O‘QUV-MASHG‘ULOT JARAYONINING XUSUSIYATLARINI TASHXISLASHDA SO‘ROVNOMADAN FOYDALANISH USLUBIYATI

sportchilar, so'rovnoma, so'rovnoma metodologiyasi, so'rovnoma tuzilishi, ochiq savollar, yopiq savollar, nazorat savollari, ijtimoiy-demografk ma'lumotlar, tadqiqot metodologiyasi, sport pedagogikasi

Mualliflar

Ushbu maqola turli toifa yoshdagi sportchilar o‘rtasida 3x3 formatdagi basketbol jamoasining tayyorgarlik darajasini baholash uchun so'rovnoma usulidan foydalanish imkoniyatlarini o‘rganishga bag‘ishlangan. Asosiy e'tibor o‘quv faoliyatining o‘ziga xos xususiyatlari to‘g‘risida ishonchli ma'lumot to‘plash, zaif tomonlarni aniqlash va o‘quv jarayonini optimallashtirish bo‘yicha tavsiyalarni shakllantirish vositasi sifatida anketalarning imkoniyatlarini o‘rganishga qaratilgan. Ushbu ishning maqsadi so'rovnoma metodologiyasini batafsil o‘rganish emas, balki basketbolchilarning mashg‘ulot faoliyati sifatini oshirishga qaratilgan sport pedagogikasini tahlil qilish kontekstida uning amaliy ahamiyati va yetarliligini asoslashdir.