AKTUAL MUAMMOLAR VA MAQSADLAR: RUS TILINI CHET TILI SIFATIDA O‘QITISHDA LINGVODIDAKTIK YONDASHUV
##submission.versions##
- ##submission.versionIdentity##
- ##submission.versionIdentity##
- ##submission.versionIdentity##
##submission.downloads##
Ushbu maqolada rus tilini chet tili sifatida o‘qitish jarayonidagi zamonaviy lingvodidaktik muammolar tahlil qilinadi. Muallif rus tilining lingvostranovedik, kommunikativ hamda madaniy jihatlarini hisobga olgan holda, o‘quv maqsadlari va vazifalarini belgilashning ahamiyatini ta’kidlaydi. Shuningdek, maqolada zamonaviy pedagogik texnologiyalar, metodik yondashuvlar hamda baholash mezonlarini ishlab chiqish zarurligi haqida so‘z yuritiladi.
1. Валуева, Н. А. Лингводидактика: исторические аспекты и современные тенденции. Москва: Изд-во Московского университета.2018.
2. Бим, И. Л. Теория и практика обучения русскому языку как иностранному. Санкт-Петербург: Златоуст.2016.
3. Кумарова, Т. Н. Инновационные методики в преподавании русского языка как иностранного. Учёные записки, 45(2), 56–64.2021.
4. Council of Europe. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge: Cambridge University Press.2001.
5. Савин, Ю. В. Коммуникативно-деятельностный подход в обучении иностранным языкам. Вестник педагогических исследований, (3), 15–20.2017.
6. Зимняя, И. А. Педагогическая психология. Москва: МГУ.2000.
7. Халипаева, Н. Интерактивные методы формирования речевых навыков. Русский язык за рубежом, (2), 85–92.2020.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





