TA’LIM KLASSTERI SHAROITIDA INKLYUZIV SINF O‘QUV MUHITNI FAOLLASHTIRISH MODELI
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1.1571
"Kalit so‘zlar"
:
Inklyuziv, intellektual, releksatsion, burchak, muhit, sinf, o‘quvchi, o‘qituvchi, ta’lim, maktab, terapiya, kognativ, neyropsixologiya
"Maqola"
Anatatsiya Ushbu maqola mazmunida alohida ta’lim ehtiyojlariga ega bo‘lgan o‘quvchilar inklyuziv sinflarda ta’lim olish shart-sharoitlarni mazmunli tashkil etish, inklyuziv sinf modelini joriy qilish masalasi yortib berilgan. Inkyuziv sinf modeli A va B burchakdan iboratdir. Ushbu burchakdan alohida ta’lim ehtiyojlariga ega o‘quvchi dars va darsdan tashqari vaqtlarda foydalanishi mumkin.
References
1. https://fayllar.org/
2. Umumiy sotsiologiya Toshkent-1999 y. 2 Ilmiy muharrirlar: professor N. S. Aliqoriyev. dotsent R.T. Ubaydullayeva. 122-b
3. Эффективные педагогические технологии специального и инклюзивного образования , Перспектива- 2009 г. Дэвид Митчелл, Редактор-консультант Наталья Борисова,. 46c.
4. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 13-oktabrdagi “Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim-tarbiya berish tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4860-son qarori.
5. O‘zbekiston Respublikasi 2020-yil 23- sentabrdagi "Ta'lim to‘g‘risida"gi qonun.
6. Nogironligi bo‘lgan shaxslarni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida https://lex.uz/docs/3436192
7. Sattorova Sh.M “Ta’lim klassteri muhitida ijtimoiy yo‘nalishi talabalarining inklyuziv yondashuvini kompetensiyaviy yodashuv asosida rivojlantirish” Ped. fan. nom… diss. – Chirchiq., 2022.
8. Xamidova M.U Maxsus pedagogika.-T.: “Fan va texnologiya”, 2018 yil.
9. Qaxxorova S.Q., Zamonaviy ta’lim / СОВРЕМЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ 2015.
10. Понятийный аппарат педагогики и образования: сборник научных трудов / отв. ред. М. А. Галагузова. – Екатеринбург : [б. и.], 2020. – Вып.12. – 432 с. Текст :
11. Сулейманова Р.А., Хакимжанова Г.А. Зарубежный и отечественный опьп включения детей с особыми нуждами в общеобразовательный процесс: проблемы и пути решения. - Алматы: КАПринг. 2001.] Малофеев Н.Н. Почему интеграция в образовании закономерна и неизбежна / Альманах ИКП РАО, 2007. №11.
12. Буковцова Н.И. Инклюзивное образование детей с ограниченными возможностями здоровья: проблемы и перспективы // Инклюзивное образование: методология, практика, технологии. Psy.lournals.ru 2000.
13. N. S. Aliqoriyev, R.T. Ubaydullayeva UMUMIY SOTSIOLOGIYA Toshkent - 1999 y
14. https://fayllar.org/
15. https://www.coursehero.com/file/p3o27sk/
16. https://lex..uz/docs/-3436192
17. https://lex.uz/docs/-5044711
2. Umumiy sotsiologiya Toshkent-1999 y. 2 Ilmiy muharrirlar: professor N. S. Aliqoriyev. dotsent R.T. Ubaydullayeva. 122-b
3. Эффективные педагогические технологии специального и инклюзивного образования , Перспектива- 2009 г. Дэвид Митчелл, Редактор-консультант Наталья Борисова,. 46c.
4. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 13-oktabrdagi “Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim-tarbiya berish tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4860-son qarori.
5. O‘zbekiston Respublikasi 2020-yil 23- sentabrdagi "Ta'lim to‘g‘risida"gi qonun.
6. Nogironligi bo‘lgan shaxslarni davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlash tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida https://lex.uz/docs/3436192
7. Sattorova Sh.M “Ta’lim klassteri muhitida ijtimoiy yo‘nalishi talabalarining inklyuziv yondashuvini kompetensiyaviy yodashuv asosida rivojlantirish” Ped. fan. nom… diss. – Chirchiq., 2022.
8. Xamidova M.U Maxsus pedagogika.-T.: “Fan va texnologiya”, 2018 yil.
9. Qaxxorova S.Q., Zamonaviy ta’lim / СОВРЕМЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ 2015.
10. Понятийный аппарат педагогики и образования: сборник научных трудов / отв. ред. М. А. Галагузова. – Екатеринбург : [б. и.], 2020. – Вып.12. – 432 с. Текст :
11. Сулейманова Р.А., Хакимжанова Г.А. Зарубежный и отечественный опьп включения детей с особыми нуждами в общеобразовательный процесс: проблемы и пути решения. - Алматы: КАПринг. 2001.] Малофеев Н.Н. Почему интеграция в образовании закономерна и неизбежна / Альманах ИКП РАО, 2007. №11.
12. Буковцова Н.И. Инклюзивное образование детей с ограниченными возможностями здоровья: проблемы и перспективы // Инклюзивное образование: методология, практика, технологии. Psy.lournals.ru 2000.
13. N. S. Aliqoriyev, R.T. Ubaydullayeva UMUMIY SOTSIOLOGIYA Toshkent - 1999 y
14. https://fayllar.org/
15. https://www.coursehero.com/file/p3o27sk/
16. https://lex..uz/docs/-3436192
17. https://lex.uz/docs/-5044711
Nashr qilingan
2024-03-19
How to Cite
Dilbar SHUKUROVA. (2024). TA’LIM KLASSTERI SHAROITIDA INKLYUZIV SINF O‘QUV MUHITNI FAOLLASHTIRISH MODELI . O‘zMU Xabarlari, 1(1.3.1), 243-246. https://doi.org/10.69617/uzmu.v1i1.3.1.1571
"Bo'lim"
Maqolalar